השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין פלילי בקריות

    עורך דין פלילי בקריות הוא איש מקצוע שממלא תפקיד חשוב, אפילו קריטי, בצמתים מרכזיים בחיי לקוחותיו. המשפט הפלילי מכסה שורה ארוכה של עבירות. ביניהן: עבירות בתחום הכלכלי, כגון מרמה, הפרת אמונים, מתן שוחד, העלמות מס מכוונות ועוד; עבירות המוגדרות כתקיפה; עבירות המתה; עבירות מין לרבות הטרדה מינית ובעילה אסורה בהסכמה; עבירות סמים ואפילו חריגות בנייה במקרים מסוימים. מאחר שבכל משפט פלילי המדינה היא התובעת, נדרשת סמכות מקצועית מרשימה כדי לעמוד מנגד ולהגן על החשוד או הנאשם. עורך דין ליאור אשר צבר ניסיון רלוונטי יקר ערך כחוקר מצ"ח, כשהתמחה בפרקליטות, כשעבד במח"ש וכמובן לאורך הקריירה העצמאית כשעמד לצד חשודים ונאשמים בביצוע עבירות פליליות.

    הדרכים שבהן מסייע עורך דין פלילי בקריות לחשודים ונאשמים

    * ייעוץ לקראת חקירה – הכוונה מותאמת באופן מדויק לחקירה הספציפית ולחשדות שבגינן מזומן האדם למשטרה. הייעוץ ממזער את הסיכון לטעויות שעלולות לסבך את האדם ומכינות אותו לכל תרגיל חקירה אפשרי.

    * שחרור ממעצר – מניעת החוויה הטראומתית של מעצר ממושך, גם בשלב ראשוני וגם אם כבר גובש כתב אישום חמור.

    * הסדר טיעון בתנאים נוחים – ניהול משא ומתן עם הפרקליטות על-מנת למנוע העמדה לדין, תוך שמירה על האינטרסים של הלקוחות וגיבוש הסכם שכולל ענישה ברף המינימלי ביותר האפשרי.

    * ייצוג בפני בית משפט – כחשד לביצוע עבירה פלילית מבשיל לכדי כתב אישום, ישנה חשיבות עצומה לאיכות הייצוג המשפטי. בהקשר זה חשוב לזכור שמשפט פלילי עלול להסתיים בשנות מאסר רבות.

    בקיאות מעמיקה ומחויבות אמיתית

    עורך דין פלילי בקריות נדרש קודם כל לבקיאות מעמיקה בלשון החוק. מרכיב נוסף בשירות איכותי הוא היכרות מעמיקה עם גופי האכיפה במדינת ישראל, וכמו כן יש משקל נכבד גם לחושים חדים, יכולת ניהול משא ומתן ונחישות. עורך דין ליאור אשר ניחן בכל הנ"ל, ובנוסף הוא מביא לידי ביטוי מחויבות מלאה לכל אדם שפונה אליו לעזרה, וזאת מתוך האמונה שלכל אחד ואחת מגיע ייצוג מקצועי והוגן בפני הרשויות. כל השירותים המשפטיים ניתנים בזמינות גבוהה מאוד ובשקיפות מוחלטת.

    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן