השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין עבירות מין

    החוק הפלילי בישראל כולל שורה ארוכה של עבירות בתחום המין. ביניהן: מעשה סדום, מעשה מגונה, יחסי מין תוך כדי יחסי מרות, בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית ואינוס. החוק, וגם בתי המשפט, מתייחסים בחומרה לכל העבירות הנ"ל. יחד עם זאת, כשנעזרים בשירותיו של עורך דין עבירות מין, כולל אלה המוגדרות כחמורות, לא מסתיימות בענישה קשה ולמעשה בלא מעט מקרים התוצאה תהיה זיכוי. ייצוג חשודים ונאשמים בעבירות אינוס, הטרדה מינית, בעילה אסורה וכו' הוא אחד מתחומי המומחיות של עורך דין ליאור אשר.

    הדרכים שבהן עורך דין עבירות מין מסייע ללקוחותיו

    * הטלת ספק בחומר הראיות – במשפט פלילי התביעה מחויבת להוכיח כי הנאשם אכן ביצע את העבירות המיוחסות לו, מעל לכל ספק סביר. גם בנושא הרגיש של עבירות מין חל הכלל הזה, ולכן אחת מדרכי הפעולה האפשריות של עו"ד פלילי מנוסה תהיה הצגת כשלים בחומר הראיות.

    * התיישנות – ישנם מצבים שבהם גם אם בוצעה עבירה, עקב סעיף ההתיישנות הקבוע בחוק לא ניתן להעמיד אדם לדין. משך ההתיישנות בעבירות מין משתנה בהתאם לפרמטרים רבים, ולכן חשוב לפנות לעורך דין בעל בקיאות מעמיקה בחוק.

    * הקלה על הענישה – כשאדם נמצא אשם בביצוע עבירת מין, ישנו מתחם עונשי רחב כאשר בהתאם לנסיבות העבירה יקבע עונשו. במצב כזה עורך דין עבירות מין ימצא דרכים לשכנע את בית המשפט להקל בענישה, בהתאם לנסיבות הספציפיות של המקרה.

    ייצוג מחויב כבר משלב החקירה

    מומלץ בחום להיעזר בשירותיו של עורך דין מנוסה בעבירות מין, כלומר עו"ד שכבר צבר ניסיון בייצוג חשודים ונאשמים בביצוע עבירות בקטגוריה זו, כבר מרגע הזימון לחקירה. זהו שלב רגיש מאוד, וללא הידע המתאים וההכוונה הנכונה כל אדם עלול לסבך את עצמו שלא לצורך. הצורך בייצוג מקצועי מתחדד אם מתקבלת החלטה להגיש כתב אישום. עורך דין ליאור אשר מטפל במקרים אלה ברגישות רבה ובמקביל בנחישות מרבית. השירות ניתן בזמינות גבוהה, על בסיס ניסיון הן כסנגור והן כמי שעבר התמחות בפרקליטות ומכיר היטב את דרכי העבודה של גוף זה.

     

    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן