השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין לתעבורה

    בעתיד, כך נראה, כולנו נגיע ממקום למקום באמצעות כלי רכב אוטונומיים. כשלא נצטרך לנהוג, גם לא נבצע עבירות תנועה. עד שהחזון יתממש, עורך דין לתעבורה הוא איש מקצוע שעשוי לסייע לכם בדרכים שונות, ולכן אם אתם חשודים או מואשמים בעבירה על דיני התעבורה, כדאי מאוד לפנות מיד לעורך דין בתחום. עורך דין ליאור אשר כבר עזר לנהגים רבים שהסתבכו עם החוק.

    איך עורך דין לתעבורה יכול לעזור לכם?

    * ייעוץ לפני שימוע במשטרה – אדם שמזומן לשימוע בפני קצין משטרה לאחר ביצוע עבירת תנועה, או לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים, עלול לאבד את רישיון הנהיגה עוד לפני ההעמדה לדין. בנוסף, כל טעות תוך כדי השימוע עלולה להחמיר את מצבו של אותו אדם. ייעוץ מקצועי מותאם לנסיבות הספציפיות מפחית למינימום את הסיכונים הנ"ל.

    * הטלת ספק בעבודת המשטרה – גם בעבירות שלכאורה מבוססות על נתונים עובדתיים, ניתן לערער על חומר הראיות, בעיקר באמצעות איתור ליקויים בעבודת המשטרה. לדוגמה, מכשיר למדידת רמת האלכוהול בדם שלא הופעל בהתאם לנהלים, או מד מהירות שלא עבר בדיקות תקופתיות. גם בעבירות אחרות עו"ד מומחה לדיני תעבורה יבחן בקפידה את החומרים המשטרתיים כדי לזהות בהם פגמים.

    * גיבוש הסדר טיעון מקל – דרך פעולה נוספת של עורך דין לענייני תעבורה היא גיבוש הסדר טיעון מול גופי התביעה, במשטרה או בפרקליטות. במצב כזה הדגש הוא על תנאים אופטימליים ללקוח, תוך שימוש בקלפי מיקוח רלוונטיים מול התביעה.

    * ייצוג בפני בית דין לתעבורה – כשעבירת תעבורה מגיעה לבית משפט, איכות הייצוג של עורך דין לתעבורה הופכת לקריטית. בהקשר זה חשוב לזכור שישנן עבירות תנועה שניתן להטיל עליהן גם עונשי מאסר בפועל.

    למה חשוב לפנות לעורך דין מוקדם ככל האפשר?

    התועלת שמספק עורך דין לתעבורה תלויה בין השאר במועד הפנייה אליו. ככל שמקדימים להפקיד את הטיפול במקרה בידיים מקצועיות ומנוסות, כך גדל הסיכוי להגיע לתוצאה הרצויה. עורך דין ליאור אשר מקפיד על זמינות גבוהה והתגייסות מהירה לעזרת כל מי שפונה אליו, ועל טיפול מקצועי על בסיס אסטרטגיה מדויקת בהתאם למאפיינים הספציפיים של התיק.

    עו"ד לענייני תעבורה

    גם אנשים נורמטיביים שמקפידים לשמור על החוק עלולים לבצע עבירות תנועה. למרות שמבחינת הנורמות החברתיות, ההתייחסות לעבירות תנועה שונה לחלוטין מההתייחסות לעבירות אחרות, בתי דין לתעבורה עלולים לנקוט בקו נוקשה ולהטיל עונשים חמורים. על-מנת להימנע מנזק קשה, מומלץ לפנות אל עו"ד לענייני תעבורה. זהו אחד מתחומי המומחיות העיקריים של עורך דין ליאור אשר.

    הנושאים שבהם מטפל עו"ד לענייני תעבורה

    * פסילה מנהלית – קצין משטרה מוסמך לשלול רישיון נהיגה לפרק זמן של 30 עד 90 ימים, גם בעקבות מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים וגם לאחר ביצוע עבירה שמוגדרת כחמורה. עו"ד לענייני תעבורה מסייע למנוע את הפסילה, בין אם בעזרת ייעוץ לקראת ההגעה לתחנת המשטרה ובין אם באמצעות ערעור על פסילה שכבר התבצעה.

    * נהיגה במצב שכרות – החוק מגדיר שתי עבירות הקשורות לנהיגה לאחר שתיית משקאות משכרים: נהיגה בשכרות ונהיגה תחת השפעת אלכוהול. יש הבדל בענישה, ובכל מקרה יש חשיבות רבה לאופן התנהלות המשטרה, כשעורך דין מיומן עשוי לאתר ליקויים שיובילו לביטול כתב האישום או לזיכוי.

    * נהיגה במהירות מופרזת – המשטרה מקדישה חלק ניכר מהמשאבים שלה לאכיפת עבירה זו, בין השאר בגלל שמדובר בעבירה שיחסית קל לאכוף. יחד עם זאת גם במקרים אלה עו"ד תעבורה מנוסה יכול לאתר פגמים בהתנהלות המשטרה ובכך לבטל את האישום.

    * נהיגה ללא רישיון – עבירה שהעונש עליה עלול להיות חמור מאוד, לרבות מאסר בפועל, ולכן חשוב במיוחד לפנות לעזרת איש מקצוע מתאים.

    טיפול מסור בזמינות גבוהה

    עו"ד לענייני תעבורה הוא הדמות הנכונה לפנות אליה גם במקרים נוספים, ובהם צבירת נקודות שעלולה להוביל לשלילת הרישיון (ואף לצורך לעבור מחדש תיאוריה / טסט), נהיגה ללא מלווה של נהג חדש, ועוד. עו"ד ליאור אשר ניצב לצד כל מי שנחשד או מואשם בביצוע עבירות תעבורה, בזמינות גבוהה ובמסירות רבה. הניסיון הרב שצבר במהלך הקריירה שלו, גם במח"ש, גם בפרקליטות וגם כעורך דין עצמאי, מהווה בסיס לבקיאות מעמיקה – וליכולת לעזור לכל אדם שנקלע לצרה בתחום התעבורה.

    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן