השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ייעוץ לפני חקירה

    חדר החקירות הוא חדר פחד של כל אדם בעיקר אם הנחקר מעולם לא נתקל ברשויות החוק וזו חקירתו הראשונה. תחילה על הנחקר להבין מה מעמדו בחדר החקירות, הכוונה היא האם הוא נחקר תחת אזהרה (חשוד), או שמא הוא עד לאירוע פלילי זה או אחר.

    נחקר תחת אזהרה זכאי לזכויות הקבועות בחוק – זכות השתיקה, הזכות לאי הפללה עצמית והזכות להיוועץ בעו"ד.

    זימון לחקירה או מעצר המוביל לחקירה מצריך ליווי של עו"ד וזאת ללא שיהוי בכדי להימנע ממסירת מידע מפליל לרשויות החקירה שנמסר ללא הבנת משמעות הדברים.

    התנהלות שקולה תוביל את הנחקר לפנות לעו"ד בעל ניסיון, בקיא בתחום החשדות המיוחסים לנחקר, והכי חשוב בזמן הנכון עלולה לשפר את ההתנהלות המשפטית בתיק.

    חקירה במשטרה

    חקירה במשטרה מייצר לחץ אצל כל אדם, בין אם עבר על חוק כזה או אחר ובין אם לאו. החקירה עצמה היא אירוע עוד יותר מלחיץ, ועל-מנת שלא להסתבך שלא לצורך כדאי מאוד להגיע אליה מוכנים. זוהי המהות של שירות ייעוץ לפני חקירה שמעניק עורך דין ליאור אשר על בסיס הניסיון הרב והמגוון שלו.

    למה כל כך חשוב לקבל ייעוץ לפני חקירה במשטרה?

    * כדי להגיע לחקירה רגועים – חקירה היא כאמור אירוע מלחיץ. לחץ הוא יועץ גרוע מאוד שעלול לגרום לכם נזקים בלתי הפיכים. לעומת זאת ייעוץ לפני חקירה, של עורך דין מנוסה, מפחית את הסטרס ומאפשר לכם להגיע לתחנת המשטרה נינוחים וערוכים לכל תרחיש.

    * כדי להגיע לחקירה כשאתם יודעים מהן הזכויות שלכם – החוק אמנם מחייב כל חוקר במשטרה ליידע כל נחקר בנוגע לזכויותיו, אבל כדאי מאוד לדעת אותן מראש ובעיקר להבין איך לנצל כל זכות באופן אופטימלי.

    * כדי להגיע לחקירה כשאתם יודעים מה כדאי להגיד ומתי עדיף לשתוק – לכל נחקר עומדת זכות השתיקה, אבל כדאי לדעת שישנם מקרים שבהם מימוש זכות זו לא פועל לטובת הנחקר. הכוונה ספציפית של עורך דין, על בסיס פרטי המקרה שלכם, תעזור לכם לדעת מה כדאי להגיד ומה לא.

    * כדי להגיע לחקירה מוכנים לכל תרגיל – החוקרים במשטרה מפעילים שלל תרגילים ומניפולציות על נחקרים. בהקשר זה חשוב להבין שהאינטרסים של החוקרים שונים מהותית מהאינטרסים שלכם. ייעוץ לקראת חקירה במשטרה כולל תיאור מפורט של כל התרגילים האפשריים, כך שתדעו כיצד להתגונן בפניהם.

    ניסיון רלוונטי במצ"ח, מח"ש ופרקליטות פלילית

    עו"ד ליאור אשר שירת במצ"ח, ועל כן מכיר היטב את הסיטואציה של חקירה גם מהצד השני. תחנה נוספת בקריירה שלו הייתה מח"ש, ובהתאם הוא מודע היטב לכל דרכי ההתנהלות של שוטרים, כולל אלה הבעייתיות. בהתאם הוא יכול לספק מענה לפני חקירה במשטרה בסטנדרטים גבוהים במיוחד, ולא פחות חשוב – בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים שלכם ושל האירוע בגינו אתם נחקרים. השירות ניתן בזמינות המרבית המתבקשת, כדי שתגיעו מוכנים לחלוטין ותצלחו את האירוע בשלום.

    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן